مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 21:252021-01-18سياسي

پیشرو بودن ناجا در ماموریت اربعین حسینی ستودنی است     


نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعهایلام،گفت:پیشرو بودن ناجا در ماموریت اربعین حسینی ستودنی است.

- حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در دیدار با جانشین معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه اربعین ناجا،بیان داشت: اربعین حسینی (ع) فرصت مهمی برای ترویج اخوت اسلامی و معرفی سبک زندگی ایرانی اسلامی به جهانیان است.

وی افزود: مردمداری و تکریم زائران از مهمترین ویژگی پلیس جمهوری اسلامی ایران است و کارکرد نیروی انتظامی مبتنی بر رفتارهای جمعی ،مشارکتی و پیشگیری اجتماعی است.

نماینده ولی فقیه دراستان، با بیان اینکه الحمدالله پلیس ما یک پلیس ولایی و از بطن مردم است ،گفت: نیروی انتظامی در اربعین سالهای گذشته خوش درخشید و توانست این ماموریت بزرگ، سنگین و طاقت فرسا را بدون هیچگونه مشکلی به سرانجام برساند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود،امنیت و عملکرد پلیس استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: عملکرد مثبت انتظامی استان ایلام،نشانگر تلاش و کوشش صادقانه کارکنان خدوم انتظامی ایلام و تعامل و همکاری مردم برای حفظ نظم و امنیت است.

وی ،با اشاره به اینکه در ماموریت بزرگ اربعین بین نیروهای نظامی ،انتظامی و همچنین سایر نهادهای، دولتی وغیر دولتی هماهنگی و تعامل خوبی وجود دارد،عنوان کرد: حضور میدانی فرماندهان نظامی و انتظامی در بین مردم ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرو بودن ناجا در ماموریت اربعین حسینی ستودنی است     

پیشرو بودن ناجا در ماموریت اربعین حسینی ستودنی است